لوله فلاکسیبل برق

توجه توجه

به مدت محدود از ۵ تا ۱۵ درصد از تخفیف ویژه مجموعه ما برخوردار شوید جهت اطلاع با دفتر فروش تماس بگیرید

به دلیل نوسات قیمت ها و جهت اطمینان از ارقام ذکر شده با ما تماس بگیرید.
Flexible Hose PG size قیمت - ریال
لوله خرطومی فلزی روکش دار سایز 11 124,800
لوله خرطومی فلزی روکش دار سایز 13 138,700
لوله خرطومی فلزی روکش دار سایز 16 166,400
لوله خرطومی فلزی روکش دار سایز21 209,300
لوله خرطومی فلزی روکش دار سایز 25 301,800
لوله خرطومی فلزی روکش دار سایز 29 346,300
لوله خرطومی فلزی روکش دار سایز 36 557,900
لوله خرطومی فلزی روکش دار سایز 42 638,000
لوله خرطومی فلزی روکش دار سایز 48 794,000
لیست قیمت لوله فلاکسیبل | اسفند 1402
جهت اطلاع از قیمت ویژه همکاران با شماره های
09357639975 - 09127639975
تماس بگیرید

لوله فلکسیبل که با نام های لوله خرطومی فلزی یا لوله فلزی روکش دار یا لوله فلکسی یا لوله فلاکیسبل نیز شناخته میشود، یک کانال فلزی با سطح مقطع گرد است که برای محافظت از سیم ها و کابل‌ها در پروژه‌های عمرانی استفاده می‌شود. به عبارت دیگر لوله‌های فلکسیبل، لوله‌هایی بلند، انعطاف‌پذیر و سبک وزن هستند که از آسیب رسیدن به کابل‌ها جلوگیری می‌کنند. این لوله‌ها معمولا به رنگ مشکی موجود هستند اما برخی از مدل‌های آن نیز به رنگ سفید می‌باشند.برای این منظور کابل‌ها یا سیم‌های برق را درون یک لوله فلکسیبل قرار می‌دهند.

لوله فلاکسیبل ۱۱
لوله فلاکسیبل ۱۱

با قطر داخلی ۱۱mm,قطر خارجی ۱۵mm

سایز اسمی ۱۱

لوله فلاکسیبل ۱۳
لوله فلاکسیبل ۱۳

لوله فلاکسیبل ۱۳

با قطر داخلی ۱۳ میلیمتر و قطر خارجی ۱۷ میلیمتر

سایز اسمی ۱۳

لوله فلاکسیبل ۱۶
لوله فلاکسیبل ۱۶

لوله فلاکسیبل ۱۶

با قطر داخلی ۱۶میلیمتر و قطر خارجی ۲۱میلیمتر

سایز اسمی ۲۱

لوله فلاکسیبل ۲۱
لوله فلاکسیبل ۲۱

لوله فلاکسیبل ۲۱
با قطر داخلی ۲۱میلیمتر و قطر خارجی ۲۶میلیمتر
سایز اسمی ۲۱

لوله فلاکسیبل ۲۵
لوله فلاکسیبل ۲۵

لوله فلاکسیبل ۲۵
با قطر داخلی ۲۵میلیمتر و قطر خارجی ۳۰میلیمتر
سایز اسمی ۲۵

لوله فلاکسیبل ۲۹
لوله فلاکسیبل ۲۹

لوله فلاکسیبل ۲۹
با قطر داخلی ۲۹میلیمتر و قطر خارجی ۳۴میلیمتر
سایز اسمی ۲۹

لوله فلاکسیبل ۳۶
لوله فلاکسیبل ۳۶

لوله فلاکسیبل ۳۶
با قطر داخلی ۳۶میلیمتر و قطر خارجی ۴۷میلیمتر
سایز اسمی ۳۶

لوله فلاکسیبل ۴۲
لوله فلاکسیبل ۴۲

لوله فلاکسیبل ۴۲
با قطر داخلی ۴۲میلیمتر و قطر خارجی ۵۱میلیمتر
سایز اسمی ۴۲

لوله فلاکسیبل ۴8
لوله فلاکسیبل ۴۸

لوله فلاکسیبل ۴۸
با قطر داخلی ۴۸میلیمتر و قطر خارجی ۵۴میلیمتر
سایز اسمی ۴۸

لوله فلاکسیبل ۵۲
لوله فلاکسیبل ۵۲

لوله فلاکسیبل ۵۲
با قطر داخلی ۵۲میلیمتر و قطر خارجی ۶۰میلیمتر
سایز اسمی ۵۲

لوله فلاکسیبل ۶۳
لوله فلاکسیبل ۶۳

لوله فلاکسیبل ۶۳
با قطر داخلی ۶۳میلیمتر و قطر خارجی ۷۲میلیمتر
سایز اسمی ۶۳

لوله فلاکسیبل ۴8
لوله فلاکسیبل ۷۵

لوله فلاکسیبل ۷۵
با قطر داخلی ۷۵میلیمتر و قطر خارجی ۸۷میلیمتر
سایز اسمی ۷۵

امروزه الکتریسیته بخش جدانشدنی خانه‌ها و سایر ساختمان‌ها می‌باشد. از آنجا که برق یک نیاز مشترک و اجتناب‌ناپذیر برای زندگی شده‌است، بنابراین برای استفاده از برق در ساختمان‌‎ها نیازمند کابل‌کشی و سیم‌کشی هستیم. برای اینکه بتوانیم از سلامت کابل ها و سیم‌های ساختمانی اطمینان کافی داشته باشیم باید از هرگونه آسیب نظیر گرمای شدید، رطوبت و حتی خوردگی که ممکن است کابل ها و سیم ها را تهدید کند جلوگیری کنیم. برای این منظور باید از ابزارآلات مخصوص این کار استفاده کرد که یکی از این ابزار لوله‌‌ی فلکسیبل یا لوله‌ی فلکسی است. در ادامه‌ی مطلب به تعریف لوله فلکسیبل می‌پردازیم و همچنین کاربردها، ویژگیهای مهم و انواع مختلف آن را توضیح خواهیم داد.

ویژگی‌های لوله فلکسیبل

مهم‌ترین ویژگی لوله فلکسیبل یا لوله شیلد دار انعطاف‌پذیری آن است. همچنین مقاومت بالا در محیط‌های قلیایی و اسیدی و قابلیت تحمل فشار بالا و تخلیه‌ی خودکار الکتریسیته‌ی ساکن و سادگی در نصب از دیگر ویژگی‌های آن است. بنابراین لوله فلکسیبل در برابر هر نوع چرخش یا کششی هنگام نصب مقاوم است. همچنین در دمای بسیار زیاد و یا بسیار کم و در برابر اشعه مضر خورشید مقاوم است و طول عمر بالایی دارد.

کاربردهای لوله فلکسیبل

لوله فلاکسیبل درتمام تأسیسات الکتریکی دارای محیطهای مرطوب وگردوغبار، سیستم‌های روشنایی، تابلوهای برق، محافظت فیبرنوری، سیستم‌های تهویه مطبوع، خطوط انتقال داده، کف وسقف‌های کاذب، سیستم‌های نظارت تصویری ودوربین‌های مداربسته، اتصال بین انواع ماشین آلات وتجهیزات کارخانه‌ها، ایستگاه‌های سوخت‌گیری بنزین وگاز و همچنین برای کاربردهای زیرزمینی درشرایط آب وهوایی مرطوب وپرگرد وغبار به کار می‌رود.

انواع لوله فلکسی

لوله خرطومی فلکسیبل (لوله شلاقی) در دو نوع روکش دار و بدون روکش و در سایزهای 9، 11، 13، 16، 21، 25،29، 36، 42، 48، 52، 63، 75  میلی‌متری عرضه می گردد و جهت لوله کشی برق ساختمان، برق صنعتی، کابل‌کشی دوربین مداربسته و … استفاده می‌شود. باید در نظر داشت که متناسب با نوع پروژه و اندازه و وزن کابل‌ها سایز لوله فلکسیبل را انتخاب کرد.

  • لوله فلکسیبل روکش‌دار

 این لوله‌ها از روکش PVC تشکیل شده‌اند که معمولا از لوله فلکسیبل روکش‌دار برای محافظت از سیم‌کشی در دوربین‌های مدار بسته و همچنین از کابل‌هایی که در فضاها یا محیطهای باز و مرطوب هستند، استفاده می‌شود. از مزیت‌های استفاده از لوله‌‎ فلکسیبل روکش‌دار می‌توان به مقرون به صرفه بودن قیمت و محافظت در برابر رطوبت و آب اشاره کرد. همچنین ویژگی بارز روکش PVC لوله های فلکسی این است که هنگام آتش‌سوزی به صورت خودکار خاموش می‌شود و خطر را به شدت کاهش می‌دهد.

  • لوله فلکسیبل بدون روکش

این نوع لوله همانطور که از نامش پیداست روکش PVC ندارد و مقاومت آنها در برابر آسیب‌های بیرونی کمتر است به همین دلیل از لوله فلکسیبل بدون روکش اغلب در فضاهای داخلی استفاده می‌شود.

  • لوله فلکسیبل گالوانیزه

جنس این لوله‌ها از فلز گالوانیزه است که می‌تواند فشار حداکثری را تحمل کند. این لوله‌ها در سایزهای استاندارد 11، 13، 16، 21، 25، 29، 36، 42، 48 میلی متر موجود می‌باشد که باید طبق نیاز و کاربرد موردنظر انتخاب شود.

  • لوله فلکسیبل خرطومی

این نوع از لوله ها در دو نوع لوله خرطومی پلاستیکی و فلزی موجود است. از لوله خرطومی پلاستیکی در ساخت تابلوهای برق به عنوان پل ارتباطی بین سینی کابل و درب تابلو استفاده می‌شود. لوله خرطومی فلزی در سوله‌ها برای برق‌کشی داخلی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • لوله فلکسیبل خرطومی شیاردار نسوز

به لوله فلکسیبل خرطومی نسوز لوله خرطومی چاکدار نیز گفته می‌شود. بیشترین کاربرد آن در صنعت خودروسازی می‌باشد که از آن برای برق‌کشی موتور ماشین استفاده می‌شود. این نوع لوله‌ها مقاومت دمایی بسیار بالایی ( از 30- تا 150+ درجه سانتی گراد ) دارد . همچنین در برابر مواد شیمیایی و انواع روغن‌ها، بنزین و اسیدسولفوریک 2% مقاوم است.

نحوه نصب

برای نصب لوله‌های فلکسی به دیوار باید از بست‌های مخصوص استفاده شود که باتوجه به سایز و اندازه لوله‌های فلکسی، در اندازه‌های مختلفی وجود دارد. حتما توجه داشته باشید که بست متناسب با لوله مورد نظر را انتخاب نمایید.

برای انتخاب و تهیه لوله فلکسیبل مورد نیاز خود می توانید با شماره‌‎های موجود در سایت تماس گرفته و از مشاوران ما کمک بخواهید.

نحوه اتصال

برای بستن لوله فلکسییل به دیوار از بست‌های مخصوص این کار استفاده میشود که بسته به لوله فلکسی مورد استفاده سایزهای مختلفی دارد. پس باید مطابق سایز لوله فلکسی مورد استفاده بست همان سایز تهیه شود.

جهت گرفتن اطلاعات بیشتر با تلفن
021-33981304
تماس بگیرید